« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3) Rozpatrzenie „Raportu o stanie miasta Płocka” i głosowanie nad udzieleniem Prezydentowi Miasta Płocka wotum zaufania:

a) przedstawienie „Raportu o stanie miasta Płocka” przez Prezydenta Miasta Płocka,

b) debata nad „Raportem o stanie miasta Płocka”,

7) Podjęcie uchwał w sprawach:

I etap – dyskusja i zgłaszanie wniosków

a) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania Budżetu Miasta Płocka za 2024 rok,

c) informacja o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego,

d) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonych przez Prezydenta Miasta Płocka sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2024 rok,

a) stanowisko Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Prezydenta Miasta Płocka za 2024 rok,

b) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Płocka wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta,

11. zmiany uchwały Nr 837/XLVIII/2022 Rady Miasta Płocka z dnia 24 listopada 2022 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz sposób świadczenia usług przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (druk nr 281),

13. zmiany uchwały Rady Miasta Płocka Nr 212/XV/07 z dnia 30 października 2007 roku w sprawie utworzenia Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku, zmienionej: uchwałą Rady Miasta Płocka Nr 759/LIII/10 z dnia 29 czerwca 2010 roku, uchwałą Rady Miasta Płocka Nr 140/X/2011 z dnia 31 maja 2011 roku oraz uchwałą Rady Miasta Płocka Nr 84/VI/2015 z dnia 31 marca 2015 roku (druk nr 283),

27 WRZUTKA NR 4 - projekt uchwały w sprawie przyjęcia stanowiska Rady Miasta Płocka w sprawie wyniku wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 1.06.2025 r. (druk nr 299) - projekt uchwały nie został wprowadzony do porządku obrad

II etap – głosowanie nad zgłoszonymi wnioskami i projektami uchwał

8) Sprawozdanie Prezydenta Miasta Płocka z pracy między sesjami.

9) Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miasta Płocka z pracy między sesjami.

10) Interpelacje i zapytania radnych.

11) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

12) Sprawy różne.

13) Zamknięcie obrad XV Sesji Rady Miasta Płocka.

« Powrót do strony głównej