Porządek obrad
1.
Przyjęcie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu nr 14/2025 ze wspólnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej; Komisji Skarg, Wniosków i Petycji; Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej; Komisji Gospodarki Komunalnej; Komisji Inwestycji, Rozwoju i Bezpieczeństwa Miasta; Komisji Edukacji, Zdrowia i Polityki Społecznej oraz Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Miasta Płocka które odbyło się w dniu 3 czerwca 2025 roku.
3.
Przyjęcie protokołu nr 15/2025 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Płocka z 17 czerwca 2025 roku.
4.
Omówienie projektu uchwały na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w sprawie rozpatrzenia skarga z dnia 6.04.2025 r. na Komendanta Straży Miejskiej w Płocku.
5.
Wniosek z dnia 26.06.2025 r. w sprawie zobowiązania Prezydenta Miasta Płocka do wykonania przez Urząd Miasta merytorycznej oceny stanu miasta, jego problemów, uwarunkowań i potencjału.
6.
Sprawy różne i organizacyjne.
7.
Zakończenie posiedzenia.