Porządek obrad
1.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
2.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Skarbu, Budżetu i Gospodarki Finansowej z 26 marca 2025 roku.
3.
Funkcjonowanie PZOZ Sp. z o.o. pod względem zabezpieczenia usług medycznych i specjalistycznych mieszkańców Płocka – informacje o kontraktach z NFZ na rok 2025 i realizacji kontraktów w 2024 roku. Informacja o Nocnej i Świątecznej Pomocy Medycznej realizowanej w trzech głównych podmiotach w Płocku.
4.
Gospodarka odpadami komunalnymi w Płocku – dochody i wydatki w ramach budżetu miasta Płocka z podziałem na rodzajowość za lata 2020-2024. Przedstawienie wysokości umów z odbiorcami odpadów komunalnych za wskazane lata.
5.
Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:
1)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy-Miasto Płock na lata 2025-2051 (druk nr 253),
2)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Miasta Płocka na rok 2025 (druk nr 254),
3)
wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy-Miasto Płock (druk nr 244),
4)
szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu zapłaty lub rozkładania na raty spłaty oraz niedochodzenia należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym i niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, przypadających Gminie-Miasto Płock lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków opuszczalności pomocy de minimis w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc de minimis oraz wskazania organów i osób do tego uprawnionych (druk nr 252),
5)
odwołania opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Płocka (druk nr 241),
6)
wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Płocka (druk nr 242),
7)
nadania medalu „Zasłużony dla Płocka” Panu Ryszardowi Olczukowi (druk nr 243).
7.
Zakończenie posiedzenia.