« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Funkcjonowanie PZOZ Sp. z o.o. pod względem zabezpieczenia usług medycznych i specjalistycznych mieszkańców Płocka – informacje o kontraktach z NFZ na rok 2025 i realizacji kontraktów w 2024 roku. Informacja o Nocnej i Świątecznej Pomocy Medycznej realizowanej w trzech głównych podmiotach w Płocku.

4. Gospodarka odpadami komunalnymi w Płocku – dochody i wydatki w ramach budżetu miasta Płocka z podziałem na rodzajowość za lata 2020-2024. Przedstawienie wysokości umów z odbiorcami odpadów komunalnych za wskazane lata.

5. Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miasta Płocka w następujących sprawach:

3) wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy-Miasto Płock (druk nr 244),

4) szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu zapłaty lub rozkładania na raty spłaty oraz niedochodzenia należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym i niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, przypadających Gminie-Miasto Płock lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków opuszczalności pomocy de minimis w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc de minimis oraz wskazania organów i osób do tego uprawnionych (druk nr 252),

6. Sprawy różne.

7. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej